شانزده مهر نود و پنج

خرید بک لینک
امروز صبح پاشدیم که بریم سامان .همه بودن با ماشین من و بابا رفتیم کنار پل زمان.خان.اول چایی تخمه خوردیم.بعدشم کلی جوجه خوشمزه پختیم.بعد ناهار رفتیم رفتینگ تو رودخونه هیجان نداشت اما ارامشش خوب بود.عصری میوه هم خوردیم و بعد رفتیم گردو خریدیم .شب رفتیم خونه و بعدم امین و فرنوش اومدن دنبالمون رفتیم مبارکه پادسته اخر شبم برگشتیم.خوابیدیم تا صبح یخ زدیم

Memorial text...

ما را در سایت Memorial text دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 9:44

صفحه بندی