هفده مهر نود و پنج

خرید بک لینک
امروز روزکار بودم.با ماشین رفتم سر کار.رضا مرخصی بود حسین نادری بجاش بود .رفتیم جلسه بعدم صبحانه و بعد ژتون دادیم.امروز کلا با بچه ها جر و بحث داشتیم اعصابما خرد کردن.ساعت دو ماشین دربازکن خراب شد من رفتم زیر دوش مصطفی وایساد.با ماشین رفتم اصفهان پیش دکتر نصر زخمم را دید گفت خیلی بهتره دارو هم داد.زهرا تا هشت کلاس داشت .رفتم خونه بابا نون گرفته بود برامون برداشتم و رفتم پی زهرا.سوسیس خریدم بندری خوردیم و رفتیم دنبال امین اینا رفتیم مبارکه پای دسته.فاطی و هادی هم بعد اوندن .هی چای نبات خوردیم.تا دولزده و نیم وایسادیم و اومدیم خوابیدیم .سااعت چهار پاشدم دیدم که اووووف.صبح دوش گرفتم و رفتم سر کار

Memorial text...

ما را در سایت Memorial text دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 9:44

صفحه بندی